<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://handmadebylisbeth.dk/wordpress

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Handmade by Lisbeth: En anderledes begyndelse....

onsdag den 19. september 2012

En anderledes begyndelse....

Jeg havde jo egentlig forstillet mig at mit første blog indlæg skulle handle om strik, det er jo trods alt det jeg gør mig mest i. Eller i det mindste involvere garn... Men nej, mit først projekt kom til at involvere noget helt andet....
Min chiliplante trængte til lidt bedre at kunne udfolde sig og jeg fandt denne urtepotte...

Synes simpelthen den var for kedelig til at have stående i min vindueskarm, så jeg fandt Posca pennene frem og gik i gang med at tegne. Til at starte med ville jeg lave den stribet.....
Det fandt jeg hurtigt ud af var en dårlig ide. Næsten umuligt med de penne, så lavede lidt blomster i stedet....
Ved ikke helt hvad jeg synes, måske min niece på 7 år kunne have lavet den finere, men jeg er nu tilfreds og den er taget i brug! og den pynter da mere end en helt hvid... Ellers går Posca pennen af med vand :-)


Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start