<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://handmadebylisbeth.dk/wordpress

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Handmade by Lisbeth: Et stykke med bart og en bunke ufoer.

søndag den 11. november 2012

Et stykke med bart og en bunke ufoer.

Jeg er stadig en bisse og får ikke afsluttet noget.... Og dog det er ikke helt sandt. Var i haven den anden weekend, den så lidt sølle ud efter den første frost, så som det ses trængte den. 


 Jeg fik så klippet mine to stauder ned og gravet mine 4 dahlia op så de kan overvintre i kælderen. Så blev det sidste ukrudt fjernet og når jeg så var i gang kunne jeg jo få plantet lidt krokus. Så det blev til et stykke med bart.....
En af de dejlige ting ved en lille have er at i løbet af en times tid er man blevet færdig med det man skulle. Men den er nu dejlig så nu skal det bare blive forår så mine krokusser kan komme op sammen med de vintergækker jeg fik sidste år fra mine forældre.

Men det er nu ikke fordi strikkepindene er gået i hi, det er mest fordi jeg hader at montere... Jeg har derfor fået mig en ordentlig bunke med ufoer.... Men jeg håber så jeg snart kan få postet lidt færdige ting. Har i ihvertfald lavet en aftale med mig selv om ikke at starte på noget før disse ting er færdige... Håber det kan skabe lidt motivation.... :-)


Etiketter: ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start