<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://handmadebylisbeth.dk/wordpress

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Handmade by Lisbeth: Nybegynder igen....

søndag den 18. november 2012

Nybegynder igen....

Føler mig som en totalt nybegynder igen. Forsøger mig med at strikke julekugler i 2 farver. Jeg har strikket lidt med flere farver før, men aldrig med den rigtige teknik. Det prøver jeg så nu. Det gør så jeg sidder og spænder over det hele, mest i hænderne dog og det gik vildt langsomt i starten. Jeg er dog så småt ved at lære det og tempoet er på vej op og spændingerne på vej ned. Resultatet er da meget godt, selvom det er lidt stramt. ☺

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start