<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://handmadebylisbeth.dk/wordpress

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Handmade by Lisbeth: Julegave til garnvinding....

onsdag den 26. december 2012

Julegave til garnvinding....

Så fik man et par dejlige julegaver til strik....
Den første jeg vil dele med jer er mit nye krydsnøgleapparat. 


Æsken er måske ikke så smuk, men hold da op en fantastisk opfindelse. Jeg hader at vinde garn!!! Jeg hader det så meget så jeg normalt undgår at købe garn i fed eller på store cones. Det er jo lidt noget pjat, for noget er det er jo super lækkert og ind i mellem billigere.






Jeg var dog kommet til at købe dette lækre garn hos Sommerfuglen Forelskede mig i farven og tænkte det kunne blive et smukt sjal. 















Jeg købte to nøgler og fik det ene vundet op og jeg startede på Eliina Shawl Men da det første nøgle ligesom slap op inden jeg blev færdig gik jeg i stå.... Men så kom min julegave og reddede mig.....

 Jeg startede med at bruge stolen som garnvinde med meget lille succes. Næste step var min arme...


Jeg vil ikke kalde det en succes for det  var faktisk temmelig besværligt, men det lykkedes og jeg fik mig et nøgle jeg kunne arbejde med så sjalet kan blive færdigt....




Etiketter: ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start