<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://handmadebylisbeth.dk/wordpress

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Handmade by Lisbeth: Eliina Shawl

fredag den 28. december 2012

Eliina Shawl

Så blev jeg færdig med dette smukke sjal.
Nogle gange har en forestilling om hvordan tingene vil se ud, men så ender det ikke helt sådan. Ofte er det med negativ fortegn og tingene er væsentlig grimmere end man troede de ville være. Det er bestemt ikke tilfældet her. Men jeg er stadig overrasket over udfaldet for det er blevet meget bedre end jeg havde regnet med.




Nogle gange tænker jeg om det virkelig kan være rigtig at tingene skal blokkes og om det er tiden og besværet værd. For der kommer en hel del nåle i før man er færdig.





 Her er et før og efter billeder så må du selv afgøre hvad du synes. Jeg er ikke i tvivl.....







Mønster: Kan findes på Ravelry her

Etiketter: , ,

6 kommentarer:

Klokken 26. januar 2013 kl. 05.30 , Blogger Tangs Univers sagde ...

Det er super smukt arbejde...

 
Klokken 26. januar 2013 kl. 05.32 , Blogger Tangs Univers sagde ...

Ved du godt, at du har en robot sat til din blog? Det betyder, at man skal indtaste en kode, inden man kan sende sin besked. Koden kan være meget vanskelig at aflæse og afholde mange fra at skrive. Fx tog det mig 4 forsøg at sende min første besked... Nu er jeg spændt på hvor mange denne tager :-)

 
Klokken 26. januar 2013 kl. 08.37 , Blogger Unknown sagde ...

Mange tak, jeg må indrømme jeg også er meget stolt af det :-)

 
Klokken 26. januar 2013 kl. 08.39 , Blogger Unknown sagde ...

Nej, det var jeg ikke klar over. Tak for du siger det for jeg synes det er irriterende og man kan ikke udfylde det fra telefonen. Så jeg skynder mig at rette det :-)

 
Klokken 31. januar 2013 kl. 10.29 , Blogger Søster Æblekind sagde ...

Sikke et smukt sjal, er vild med farven. Og ser du har ændret look på bloggen - flot. Den der robot er bare træls. Håber jeg fik fjernet min, ellers ved du måske hvordan man gør?

 
Klokken 12. februar 2013 kl. 06.34 , Blogger Unknown sagde ...

Tusind tak for din ros.
Og ja, jeg har fået styr på robotten, har du fået rettet din?

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start