<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://handmadebylisbeth.dk/wordpress

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Handmade by Lisbeth: Der er ikke noget der er så skidt....

søndag den 30. december 2012

Der er ikke noget der er så skidt....

....at det ikke er godt for noget. Det er der ihvertfald nogen der siger.


Det strækkelige skete idag. Jeg løb tør for garn til den babycardigan jeg er i gang med.

Så nu kan jeg ikke komme videre. Det var ellers  målet for i dag at blive færdig med den, men nu skal der hentes mere garn og det bliver først på fredag. 
Men som sagt er der ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget. For jeg har jo flere projekter som ligger og venter. Faktisk er der et som er lidt akut. Jeg har fået den ære at være teststrikker på en sag for Uldgården. Til det skal bruges dette garn.


Og det skal jeg så nå at strikke op på pind 3½-4 og det skal være færdigt 1.februar så det kan komme med på messe i Rødovre hallen. Så det er nok meget godt jeg kommer i gang. 
Den blå er hør og den grå 100% superfin merino uld. Og den sidste er så lækker... Den skal jeg helt sikkert også lave nogle sjaler af på et senere tidspunkt.....

Etiketter:

2 kommentarer:

Klokken 24. januar 2013 kl. 06.37 , Blogger Anja (Zoomsnoren) sagde ...

Har du også gang i babycardiganen fra "Farmorfabrikken"?
Det har jeg nemlig også :-)

 
Klokken 24. januar 2013 kl. 09.26 , Blogger Unknown sagde ...

Ja, jeg er i gang med babycardiganen. Som jeg skrev løb jeg tør for garn og det har taget mig lidt tid at få købt mig det nye nøgle. Men det er nu sket og er faktisk lige blevet færdig med hætten, så nu skal der monteres. Det er bestemt ikke min favorit disciplin, men tænker det skal overstås i weekenden! Så med lidt held kommer der billeder op af den på søndag :-)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start