<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://handmadebylisbeth.dk/wordpress

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Handmade by Lisbeth: Av min arm....

tirsdag den 22. januar 2013

Av min arm....

Det er ikke meget strik det bliver til i øjeblikket. Har overanstrengt min albue... Og hvordan er det så sket? Ja, ved alt for meget strik mellem jul og nytår. Nu betaler jeg prisen og holder så meget strikke fri jeg lige kan. For jeg kan jo ikke lade vær med lige at skulle lidt. Albuen er blevet bedre, den gør ikke ondt hele tiden, først efter et hvis tidsrum med strik. Så jeg håber at med moderat strik går jeg bedre tider i møde for min albue. Er så dog på vej til strikkekursus som varer 3 timer, så jeg må huske pauser selvom det er svært :-)
Ventetiden mellem arbejde og kursus er blevet brugt fornuftigt uden strikkepinde, men på Baresso med et fint stilehæfte. Der er blevet lagt planer for min blog og ideer til forbedringer er fældet ned på papir så det er til at finde ud af. Jeg glæder mig til at arbejde videre med det og nå jeg nu alligevel ikke kan strikke, så kan I jo få glæde af mig på andre måder :-)

6 kommentarer:

Klokken 23. januar 2013 kl. 12.19 , Anonymous Linette - Det´ Hyggeligt sagde ...

Fine ting du laver :)
Velkommen som læser på min blog, jeg har også tilmeldt mig din og "sat" dig på min blogliste :)
Glæder mig til at følge dig!

 
Klokken 24. januar 2013 kl. 09.27 , Blogger Unknown sagde ...

Mange tak Linette og lige måde. Det er så dejligt med noget inspiration :-)

 
Klokken 26. januar 2013 kl. 03.49 , Blogger Tangs Univers sagde ...

Hej Lisbeth
Åhh, hvor jeg kender til den ufrivillige pause for syslerne, men det er dejligt, at du formår at få noget godt ud af det i stedet for at sidde og ærgre dig...

 
Klokken 26. januar 2013 kl. 08.41 , Blogger Unknown sagde ...

Tak... Og efter en tur hos kropterapeuterne.dk og lidt hvile kan jeg heldigvis strikke igen. Men med fornyet respekt for kroppens signaler 💞

 
Klokken 31. januar 2013 kl. 10.32 , Blogger Søster Æblekind sagde ...

Kender det alt for godt... har selv holdt pause siden jul, men kan ikke lade være, så det bliver til lidt, men slet ikke så meget som jeg plejer. Men nyt look fik bloggen - så fint. Tilmelder mig lige som fast læser;)

 
Klokken 12. februar 2013 kl. 06.32 , Blogger Unknown sagde ...

Dejligt du har lyst til at være fast læser :-) Og ja, fik lige pyntet lidt herinde mellem jul og nytår og roder stadig lidt rundt ind i mellem.
Min albue er ved at være tilbage for fuld styrke igen. Har ihvertfald fået strikke en masse i weekenden. :-)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start