<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://handmadebylisbeth.dk/wordpress

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Handmade by Lisbeth: Dårlig stil....

tirsdag den 12. februar 2013

Dårlig stil....

Sikke da en dårlig stil jeg ligget for dagen her på det sidste. Har slet ikke fået kigget herind og set jeres søde kommentater og jeg har jo sørme også fået mig et par faste læsere.... Håber I kan tilgive mig...
Jeg har haft travlt på arbejdet og lidt rodet i hovedet. Nu er opgaven på jobbet afleveret og der er ryddet op i hovedet.
Min albue er også frisk igen. Har været til kropsterapi   hos Micheal Eis hos kropsterapeuterne.dk Det kan godt anbefales. Han er helt fantastisk! De holder normalt til i Køge, men er også enkelte dage andre steder blandt andet i København hver onsdag.
Men det at min albue er frisk igen betyder jo så også at der strikkes en del igen... Jubiiii.... Og jeg har været på messen i Rødovre. Jeg var så overvældet at jeg slet ikke kunne beslutte mig for noget. Men kom da hjem med lidt...


Jeg er desværre endnu ikke så smart at jeg rent faktisk får afsluttet noget, så der er ikke så meget at vise. :-( Men jeg har da startet på noget nyt. Nemlig en kjole til min søster.

Men mon ikke så snart får lært kunsten at afslutte projekter? Vi får se :-)

Etiketter: ,

6 kommentarer:

Klokken 13. februar 2013 kl. 02.50 , Blogger Tyttetot sagde ...

Strikkede kjoler er skønne, hun må da blive glad din søster!

 
Klokken 13. februar 2013 kl. 04.34 , Blogger Unknown sagde ...

Det håber jeg da, hun gør :-) Og det er en skøn kjole i lækkert garn fra Garn-Garagen. Hun skal prøve den i dag, så må vi se om den passer eller der skal startes forfra :-/

 
Klokken 18. februar 2013 kl. 21.32 , Blogger mordorte sagde ...

Hej
Jeg vil da også gerne være fast læser herinde ved dig. Glæder mig til at følge dine kreative projekter.
Jeg er også en af dem der ikke er så god til at få lagt nyt ind på min blog, men det sker da engang imellem, men jeg elsker at følge med i hvor dygtige andre er

 
Klokken 19. februar 2013 kl. 01.01 , Blogger Unknown sagde ...

Dejligt at du har lyst til at følge med. Jeg har egentlig sat som mål at skrive et indlæg hver uge, men det skal jo også helst være hver at læse :-) Og kvalitet er jo mere end kvantitet i denne verden ;-)

 
Klokken 19. februar 2013 kl. 09.24 , Blogger Kos med papir og saks sagde ...

så flotte prosjekter. gleder meg til å se kjolen ferdig. Ha en flott uke

 
Klokken 19. februar 2013 kl. 12.51 , Blogger Unknown sagde ...

Mange tak..,
Jeg glæder mig også til at se kjolen. Har dog lige en cardigan som skal være færdig først :-)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start