<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://handmadebylisbeth.dk/wordpress

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Handmade by Lisbeth: Nyt garn betyder montering....

søndag den 14. april 2013

Nyt garn betyder montering....

Jeg har endelig fået købt garn hos garnudsalg.dk. Det lykkedes mig at få benyttet mig af tilbudet på Uld & Silke i de farver jeg ønskede. Der blev så fyldt lidt op med Højlandsulden i forskellige farver. Købte mest for at teste farver og kvalitet. Indtil nu er jeg glad :-)

 
 
 

Men men men... Selvom jeg har massere af ideer for hvad det nye garn skal bruges til.... Ja, står søndagen på montering. Må hellere få lavet noget færdigt inden jeg starter nye ting op....


Etiketter: ,

2 kommentarer:

Klokken 14. april 2013 kl. 11.03 , Blogger Søster Æblekind sagde ...

Ser lækkert ud det garn.... Skal vist ikke købe mere lige foreløbigt;)
Ja montering skal der til. Personligt synes jeg det er noget af det sjoveste at gøre projektet helt færdigt og se hvordan det ender med at se ud når det er afsluttet.

 
Klokken 14. april 2013 kl. 13.02 , Blogger Unknown sagde ...

Det kunne være du skulle komme forbi mig en dag så ;-) Jeg er desværre rigtig dårlig til at få ting afsluttet. Men det lykkedes da at få den fine hvide ting færdig... Eller næsten færdig for der mangler stadig knapper. :-/

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start